Webitel впроваджує Call-центр у найбільшому в Україні виробнику сільгосптехніки

Опубліковано: 03 Грудень, 2013

Компанія Webitel оголошує про старт проекту по впровадженню Кол-центра в найбільшому українському предстанику галузі сільгоспмашинобудування ТОВ НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ”.

Основною метою проекту є створення внутрішнього кол-центру для активних продажів сільгосптехніки та комплектуючих. Система повинна забезпечити роботу з базою існуючих та потенційних клієнтів, планування активностей по продажах,  швидке створення цільових груп з подальшим обдзвоном і передачею результатів регіональним менеджерам. 





“Call-центр повинен стати одним з ключових елементів нашої системи продажів, тому ми дуже відповідально підійшли до вибору  програмної платформи і інтегратора для створення власного кол-центру. З усіх систем, які пропонували постачальники, ми зупинили свій вибір саме на програмному продукті  Webitel Call Center.  Ми вважаємо, що  Webitel  - це єдина система , яка зможе об’єднати наші процеси  передпродажної підготовки, активних продажів та післяпроектного обслуговування”,  - відмітив Олександр Олейник , Голова ТОВ  НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ”.

 

ТОВ  НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ” - лідер в сегменті виробників грунтообробної техніки в Україні з часткою ринку більше 30%. Підприємство представлене не лише на ринку України, але і завдяки партнерам успішно працює на ринках Російської Федерації, Казахстану, Республіки Білорусь, Молдови, Польщі, Болгарії, Румунії, Чехії, Словаччини, Узбекістану та Таджикистану. 

Наші клієнти