Webitel впроваджує Call-центр у найбільшому в Україні виробнику сільгосптехніки
Опубліковано: 03 Грудень, 2013
Компанія Webitel оголошує про старт проекту по впровадженню Кол-центра в найбільшому українському предстанику галузі сільгоспмашинобудування ТОВ НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ”.
Основною метою проекту є створення внутрішнього кол-центру для активних продажів сільгосптехніки та комплектуючих. Система повинна забезпечити роботу з базою існуючих та потенційних клієнтів, планування активностей по продажах, швидке створення цільових груп з подальшим обдзвоном і передачею результатів регіональним менеджерам.
“Call-центр повинен стати одним з ключових елементів нашої системи продажів, тому ми дуже відповідально підійшли до вибору програмної платформи і інтегратора для створення власного кол-центру. З усіх систем, які пропонували постачальники, ми зупинили свій вибір саме на програмному продукті Webitel Call Center. Ми вважаємо, що Webitel - це єдина система , яка зможе об’єднати наші процеси передпродажної підготовки, активних продажів та післяпроектного обслуговування”, - відмітив Олександр Олейник , Голова ТОВ НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ”.
ТОВ НПП “БЕЛОЦЕРКОВМАЗ” - лідер в сегменті виробників грунтообробної техніки в Україні з часткою ринку більше 30%. Підприємство представлене не лише на ринку України, але і завдяки партнерам успішно працює на ринках Російської Федерації, Казахстану, Республіки Білорусь, Молдови, Польщі, Болгарії, Румунії, Чехії, Словаччини, Узбекістану та Таджикистану.