Webitel спільно з литовським партнером BPM Solutions впровадив корпоративну телефонію в компанії "Impuls"

Опубліковано: 17 Липень, 2014

Головним принципом діяльності компанії "Impuls" є обслуговування клієнтів в спортивних клубах. Тому основною метою проекту стало створення єдиного робочого простору для автоматизації активних продажів пакетів послуг спортклубів, а також утримання існуючих і залучення потенційних клієнтів.

Основними клієнтами компанії є приватні особи, тому клієнт шукав інструмент автоматизації активних продажів для дуже великої бази активних клієнтів. Компанія "Impuls" шукала програмне рішення, яке дозволить забезпечити ефективну роботу з великою базою клієнтів, доступ до історії закупівель, відвідувань та інтересів. Також необхідною вимогою до системи була можливість планування активностей по продажах, створення профілю клієнта на підставі попередніх закупівель, швидке створення маркетингових дій з подальшим автоматизованим обдзвоном клієнтів і формуванням e - mail розсилок. Одним з ключових завдань рішення було забезпечення можливості гнучкого виведення аналітичної інформації по клієнтах, закупівлях, дзвінках, кампаніях на підставі даних, консолідованих в системі. Для вирішення цих завдань була вибрана CRM-система "Terrasoft", що дозволяє вирішувати унікальні завдання, які пов'язані із специфікою активних продажів моделі BusinessToCustomer, а також реалізувати online інтеграцію з системою NPoint, в якій реалізований процес фактичного продажу через касу і контроль за прохідною системою.

Після тривалого моніторингу ринку програмних Call-центрів, інтегрованих в CRM- систему Terrasoft, компанія "Impuls" зупинила свій вибір саме на програмному продукті Webitel CallManager. В ході спільного проекту компанії Webitel і BPM Solutions вдалося вирішити цілий ряд завдань, спрямованих на управління процесами роботи, як з корпоративними клієнтами, так і з фізичними особами.

"Рішення Webitel дозволило нам персоніфікувати кожен контакт. У єдиній базі зберігається історія взаємовідносин з клієнтами, фіксуються всі вхідні та вихідні дзвінки. Обдзвін клієнтів можна здійснювати з розділу: "Маркетингові дії" у рамках тієї чи іншої кампанії.  Автоматизація e - mail розсилок цільовим аудиторіям дозволяє клієнтам завжди тримати руку на пульсі останніх новин компанії. Завдяки Webitel CallManager ми отримали повний набір інструментів роботи для менеджерів спортклубів і контролю кожного дзвінка" - відмітив Мартинас Лаукевичус, представник "Impuls".

 

Компанія "Impuls" володіє в Литві найбільшою мережею спортивних клубів у Вільнюсі, Каунасі, Клайпеді, Паневежис і Шауляй.  .

Наші клієнти

����� ������������