Вебінар: Єдиний контакт-центр в страховій компанії

Дата події: 14 Лютий, 2014
Компанія Webitel запрошує Вас прийняти участь у вебінарі, присвяченому створенню єдиного контакт-центру страхової компанії, який відбудеться:
14 лютого 2014 року о 12:00 за московським часом.
На вебінарі розглядатимуться наступні питання:
- Управління каналами комунікації та залучення клієнтів:
- Дзвінки
- Веб-сайт компанії
- SMS
- Створення єдиного вікна оператора контакт-центру:
- Фіксація страхових випадків
- Збереження історії звернень
- Пролонгація і крос-продажі послуг
- Телемаркетинг послуг
- Організація служб страхової компанії на всіх етапах роботи з клієнтом
- Можливості інтеграції з існуючими інформаційними системами
- Контроль роботи контакт-центру
- Отримання звітності та аналітики
Для того, щоб прийняти участь в вебінарі заповнить будь-ласка заявку, після чого ми направимо Вам інтернет-посилання по якому Вам буде необхідно зайти в вказаний час.
Будемо раді надати Вам будь-яку додаткову інформацію!