Реліз bpm’online webitel callmanager - інструмент ефективних комунікацій

Опубліковано: 29 Квітень, 2015
Компанія Webitel оголосила про вихід продукту bpm’online webitel callmanager спеціально розробленого для ефективного управління комунікаціями в бізнесі.
Рішення побудовано на платформі bpm’online та об’єднує в собі всі переваги системи управління взаємовідносинами з клієнтами, включає найкращі практики для підвищення продуктивності роботи працівників та забезпечує повний набір інструментів для оперативної обробки дзвінків.
Продукт bpm’online webitel callmanager надає наступні можливості:
• ведення єдиної бази контактів/контрагентів;
• ведення історії взаємовідносин з клієнтами;
• запис телефонних розмов;
• ідентифікація абонента при прийомі дзвінка;
• прийом, ініціація, переведення виклику в режим очікування та на іншого працівника;
• підключення до системи додаткових каналів комунікації: skype, дзвінок з сайту, e-mail;
• відстеження статистики дзвінків, побудова власної аналітики;
• підключення каналів зв’язку та користувачів, налаштування IVR-меню та маршрутизації дзвінків.
Можливості bpm’online webitel callmanager дозволяють використовувати систему в різних галузях бізнесу. Просте та гнучке рішення легко адаптується під будь-які унікальні завдання та вимоги незалежно від сфери діяльності та масштабу компанії.
Дізнайтеся більше про bpm’online webitel callmanager