Реліз bpm’online webitel callmanager - інструмент ефективних комунікацій

Опубліковано: 29 Квітень, 2015

Компанія Webitel оголосила про вихід продукту bpm’online webitel callmanager спеціально розробленого для ефективного управління комунікаціями в бізнесі.

Рішення побудовано на платформі bpm’online та об’єднує в собі всі переваги системи управління взаємовідносинами з клієнтами, включає найкращі практики для підвищення продуктивності роботи працівників та забезпечує повний набір інструментів для оперативної обробки дзвінків.

Продукт bpm’online webitel callmanager надає наступні можливості:

• ведення єдиної бази контактів/контрагентів;

• ведення історії взаємовідносин з клієнтами;

• запис телефонних розмов;

• ідентифікація абонента при прийомі дзвінка;

• прийом, ініціація, переведення виклику в режим очікування та на іншого працівника;

• підключення до системи додаткових каналів комунікації: skype, дзвінок з сайту, e-mail;

• відстеження статистики дзвінків, побудова власної аналітики;

• підключення каналів зв’язку та користувачів, налаштування IVR-меню та маршрутизації дзвінків.

Можливості bpm’online webitel callmanager дозволяють використовувати систему в різних галузях бізнесу. Просте та гнучке рішення легко адаптується під будь-які унікальні завдання та вимоги незалежно від сфери діяльності та масштабу компанії. 

Дізнайтеся більше про bpm’online webitel callmanager 

Наші клієнти