top of page

Новий модуль Cases, кастомні довідники та розширення функціоналу додатків – найцікавіше у релізі 25.02

Webitel

Оновлення платформи Вебітел - версія 25.02

З радістю презентуємо оновлення платформи! У релізі 25.02 підготували для вас удосконалення функціоналу усіх додатків, оновлення стилістики платформи та реалізацію абсолютно нових сервісів. Давайте розглянемо детальніше основні продуктові нововведення.


Розпочнемо з Cases (“Звернення”), нового розділу у модулі CRM для роботи зі зверненнями та SLA. Мета сервісу – допомогти спеціалістам контакт-центрів швидко, вичерпно та структуровано інформувати нашу технічну команду про сервісні випадки, залишати запитання чи специфічні запити. Інтерфейс сервісу спроєктовано таким чином, щоб клієнти витрачали мінімальну кількість часу на заповнення заявки та водночас виділяли основні аспекти звернення. Сподіваємося, нововведення спростить комунікацію користувачів платформи з технічною підтримкою і зробить нашу взаємодію більш ефективною.


Наступне нововведення – бета-версія сервісу створення кастомізованих довідників. У користувачів буде змога створювати власні диференційовані довідники та зв'язувати їх один із одним. У подальших планах – удосконалення інструменту у межах розширення функціональності модуля CRM та можливості детальної кастомізації картки клієнта.


Ще одні зміни торкнулися Storage Policies: ми додали сервіс, який дозволяє дуже гнучко налаштовувати правила збереження файлів для різних каналів. Користувачі платформи можуть детально прописати типи і розміри файлів, період зберігання та інші параметри для кожного каналу комунікації (чати, дзвінки, e-mail тощо) окремо.


Наступні оновлення торкнулися роботи із дзвінками й чатами. Відтепер у користувачів платформи з'явилася можливість передавати вікно пост-обробки після переведення дзвінка на іншого оператора, а також можливість оцінювати дзвінки без участі операторів. Щодо чатів – можливість надсилати повідомлення зовнішнім користувачам і змінювати ім'я користувача Webitel в межах функціональності сервісу Portal.


У рамках релізу ми також оновили панель фільтрації у модулі History та додали новий сервіс індексації даних для повнотекстового пошуку. Програмні зміни і вдосконалення торкнулися роботи додатків Workspace (покращення у панелі закритих чатів та відтворення відеофайлів), History (можливість збереження даних, вибраних із випадних списків у вікні постобробки дзвінка), Supervisor (покращення в роботі плеєра для відтворення записів розмов) і сервісу Flow Manager (розширення даних у компоненті UserInfo та нові застосунки для роботи зі зверненнями та довідниками).


І наостанок – раді повідомити, що модуль Contacts стає базовою частиною ліцензій на програмні продукти Webitel. Якщо виникатимуть запитання щодо оновлення чи функціональності платформи, охоче допоможемо з їх вирішенням і підберемо оптимальні сервіси Webitel для успішної роботи вашого контакт-центру.


 
 
 

Comments


bottom of page