Супровід впровадження

Консультант компанії Webitel допоможе клієнту дистанційно вирішити точкові питання по налаштуванню і оптимальному використанню системи, які включають:

  • Консультації по створенню найбільш правильної моделі впровадження систем лінійки Webitel з урахуванням специфіки і бізнес-завдань клієнта.
  • Рекомендації по підключенню каналів зв'язку і додаткового IP-обладнання.
  • Допомогу в налаштуванні модулів Call-центру або IP-АТС.
  • Консультації по запуску Webitel в промислову експлуатацію.
ЗамовитиЗамовити Замовити
 
 

 

Переваги супроводу впровадження

Впровадження Call-центрів та CRM-систем дає можливість Webitel комплексно забезпечити інформаційну підтримку бізнесу клієнта. Впровадження професійних інформаційних систем вимагає не тільки величезних знань, але і практичного досвіду.

Завдяки багатому досвіду консультантів Webitel, процес автоматизації підприємства буде максимально комфортним. Однак для організацій, що мають власний штат ІТ-фахівців, які прийняли рішення самостійно впроваджувати Call-центр, працівники Webitel нададуть повний комплекс консультаційних послуг з супроводу впровадження.

Працюючи безпосередньо з компанією Webitel, замовник отримує консультації "з перших вуст" від розробників системи, що значно мінімізує ризики і скорочує терміни самостійного впровадження Call-центру.

 

Плюси Супроводу впровадження

Мінуси Самостійного впровадження

 

Наші клієнти

����� ������������