Комплексне впровадження

Комплексний підхід в реалізації проекту по запуску Call-центру дає можливість максимально адаптувати систему під бізнес-завдання замовника. Всі етапи робіт, починаючи від первинного збору бізнес вимог, і закінчуючи здачею проекту в промислову експлуатацію, супроводжуються фахівцями Webitel.

ЗамовитиЗамовити Замовити

Етапи комплексного впровадження

  • Передпроектне обстеження;
  • Формування технічного завдання;
  • Адаптація Webitel Call Center виконується на підставі затвердженого технічного завдання. На цьому етапі фахівці Webitel розробляють індивідуальні модулі, скрипти, IVR, звіти і аналітичні форми, налаштовують інтеграції із сторонніми інформаційними системами, використовуваними замовником.

  • Дослідна експлуатація та навчання користувачів;
  • Промислова експлуатація.

Переваги комплексного впровадження

Наші клієнти

����� ������������