При впровадженні програмних продуктів лінійки Webitel, компанія замовника самостійно обирає один з трьох варіантів впровадження: бліц-впровадження, комплексне впровадження або самостійне впровадження. Для більш детального ознайомлення з кожним із видів впровадження, перейдіть у відповідний підрозділ, де ви зможете підібрати для себе найбільш комфортний спосіб запуску Webitel.

 

Бліц-впровадження

“Бліц-впровадження” створений для тих клієнтів, котрі цінують у бізнесі свій час. Фахівці Webitel в найкоротші терміни впровадять систему. Завершивши процес впровадження, клієнтові буде запропоновано супровід, розроблений за індивідуальною схемою. А завдяки інформаційній та технічній підтримці з використання продукту, замовник реалізує в майбутньому всі свої бізнес-завдання.

Комплексне впровадження

Даний вид впровадження включає в себе декілька етапів робіт. Почавши з передпроектного обстеження і сформувавши технічне завдання, фахівці Webitel адаптують систему під бізнес-завдання клієнта. Систему встановлюють на сервери і робочі місця користувачів. У період промислової експлуатації всі оператори, супервізори, а також інші користувачі, починають використовувати систему.

 

Супровід впровадження

Впровадження Call-центрів та CRM-систем Webitel у повному обсязі забезпечує інформаційну підтримку бізнесу замовника. Однак щоб впровадити професійні інформаційні системи потрібно мати знання та досвід. Тому для організацій, які бажають самостійно впровадити Сall-центр, фахівці Webitel нададуть консультації “з перших вуст”, що мінімізує ризики й скоротить терміни впровадження Call-центру власними силами.

 

Наші клієнти

����� ������������