Закінчивши етап промислової експлуатації, замовник укладає з компанією Webitel договір "Індивідуального післяпроектного супроводу". Протягом перших двох місяців з дати підписання угоди, компанія надає клієнтові безкоштовну технічну підтримку. Протягом строку дії договору, фахівці Webitel проводять постійний моніторинг роботи системи для запобігання позаштатних ситуацій, а в разі виникнення будь-яких несправностей або збоїв у роботі системи, замовник може отримати консультацію і допомогу в усуненні проблеми або її локалізації. При необхідності створення нових користувачів, підключення нових IР-вузлів, модифікації існуючої вхідної або вихідної маршрутизації, замовник може скористатися послугами віддаленого підключення працівників техпідтримки для реалізації необхідних змін. Також фахівці компанії нададуть допомогу в налаштуванні додаткового VoIP-обладнання.