Індивідуалізуючи вибір

Компанія Webitel пропонує три варіанти послуг технічної підтримки: базовий, стандартний і розширений пакети.

  • Базовий пакет призначений для невеликого бізнесу. Він включає в себе спектр послуг, які повністю покривають потреби в технічній підтримці.
  • Стандартний пакет розроблений Webitel для компаній, котрі планують активно розширювати і адаптувати свою систему.
  • Розширений пакет створений для клiєнтів, безперебійна робота Call-центру яких є критичним для бізнесу. Даний пакет надає компанії замовника індивідуальний підхід в обслуговуванні. У цьому випадку всі звернення клієнта надходять до персонального менеджера і вирішуються в найкоротші терміни.
 
 

Порівняння пакетів підтримки  

 
 
 
Базовий 
Бізнес
Преміум

On-Site

від вартості ліцензій

15%

20%

не менше €1000

25%

не менше €10000

On-Demand

від вартості ліцензій
Включено у вартість підписки

10%

не менше € 1000

15%

не менше €10000
Час реакції на інцидент 1 пріоритету 4 години 1 год 30 хвилин
Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету 8 години 4 години 2 години
Час надання сервісів 9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
9:00 – 18:00
(Пн. – Нд.)
24х7
Необмежена кількість звернень
Консультації по установці і настройці
Консультації по функціональним можливостям
Консультації щодо налаштування
Консультації по конфігурації і розробки на платформі BPMonline
Консультації щодо налаштування
Виявлення дефектів у ПЗ і передача їх для усунення
Надання нових версій і критичних патчів
Доступ до персонального кабінету - Customer Success Portal
Доступ до бази знань Terrasoft Community
Оффлайн підтримка
Онлайн підтримка
Управління пріоритетами
Виділений Customer Success Manager
 
* від вартості ліцензій в рік згідно з прайс-листом Webitel на дату підписання договору
 

Порівняння пакетів підтримки  

 
 
* від вартості ліцензій в рік згідно з прайс-листом Webitel на дату підписання договору
 

Додаткові умови: 

  • Придбання пакета підтримки є обов’язковим.
  • Розширений пакет підтримки надається компаніям, які використовують п’ять і більше ліцензій. 
  • Всі консультації надаються одній відповідальній контактній особі з боку клієнта..
  • Оновлення версій передбачає безкоштовне надання ліцензій на оновлення версії продуктів і не включає в себе додаткової роботи (крім консультаційних послуг), які можуть бути з цим пов’язані.
  • Для вирішення питань, які не передбачаються базовими пакетами послуг, компанія Webitel наполегливо рекомендує скористатися індивідуальною післяпроектною підтримкою.
  • Консультації з усіх питань, не передбачених технічною підтримкою (у т. ч. по налаштуванню комп’ютерних мереж, операційних систем, тощо) не включені у пакети підтримки, крім випадків, обумовлених у договорі підтримки. Для узгодження індивідуальних умов підтримки рекомендуємо скористатися індивідуальною післяпроектною підтримкою. 
  • Пакети технічної підтримки купуються на термін не менше одного року на всі продукти, якими володіє клієнт. Придбання підтримки на частину продуктів не допускається. 
  • У момент придбання технічної підтримки клієнт повинен володіти однією з офиційних версій продуктів лінійки Webitel та Terrasoft.
  • У разі придбання додаткових ліцензій з технічною підтримкою, термін дії технічної підтримки збільшується пропорційно кількості ліцензій. 
 

Наші клієнти

����� ������������