Базове впровадження

Продукти
Webitel AnyVoip
CallManager Cloud
CallManager onsite
Умови надання сервісу входить у вартість ліцензій входить у вартість ліцензій платно
Налаштування підключення до webitel
Налаштування підключення каналів зв’язку
Створення та налаштування користувачів webitel
Налаштування номерного плану
Налаштування маршрутизації дзвінків
Налаштування календарів та звукових файлів
Налаштування одного Callback віджета
 
 

Базовий пакет технічної підтримки

Продукти
Webitel AnyVoip
CallManager Cloud
CallManager onsite
Умови надання сервісу входить у вартість ліцензій входить у вартість ліцензій 20% від вартості ліцензій на рік
Час реакції до 4 годин до 4 годин до 4 годин
Час надання сервісів 9:00 – 18:00 (Пн. – Пт.)
GMT +2, Київ

Базове впровадження платно
Необмежена кількість звернень
Створення користувачів телефонії
Консультації з функціональних можливостей
Консультації з налаштування
Надання нових версій та критичних патчів
Встановлення нових версій та критичних патчів
Доступ до бази знань webitel
Доступ до персонального кабінету - webitel support portal
Online підтримка (чат/телефон)
Віддалене підключення
Індивідуальна онлайн консультація платно платно платно

 

 

Базовий пакет технічної підтримки

 
 
*  * Від вартості ліцензій на рік відповідно до прайс-листу Webitel на дату підписання договору
 

Додаткові умови:

  • Придбання базового пакета технічної підтримки є обов'язковим. Пакет базової підтримки надається згідно Сертифікату на технічну підтримку ПЗ.
  • Webitel не є провайдером зв’язку (не надає номери телефонів)
  • Всі консультації надаються не більше, ніж двом відповідальним особам, що заповнили контактну форму зі сторони клієнта.
  • Сертифікат на технічну підтримку надається на період не менше ніж на рік. Придбання підтримки на частину продуктів не допускається. Під періодом “рік” варто розуміти період в 360 календарних днів.
  • В момент отримання технічної підтримки клієнт повинен володіти правом на використання однієї з офіційних версій продуктів лінійки webitel.
  • При купівлі додаткових ліцензій webitel Замовник зобов'язується придбати Сертифікат на технічну підтримки ПЗ для кожної нової придбаної ліцензії.
  • Для отримання додаткових сервісів, що не входять у пакет базової технічної підтримки, рекомендується придбання індивідуальної технічної підтримки.
  • Всі звукові файли, що використовуються у налаштуванні маршрутизації дзвінків, повинні надаватись замовником. Вимоги до звукових файлів.
  • Під налаштуванням маршрутизації дзвінків у базовому впровадженні мається на увазі виконання налаштування не глибше 3-х рівнів з використанням базових елементів webitel.
  • Вказана вартість не включає податки та збори (наприклад, ПДВ), що застосовуються згідно законодавства.
 

Наші клієнти