Індивідуальний вибір

Компанія Webitel пропонує два варіанти послуг технічної підтримки: базовий і індивідуальний пакети.

  • Базовий пакет призначений для підтримки основних функцій телефонії в off-line режимі без внесення змін до налаштувань замовника. Також базовий пакет включає в себе спектр послуг, які повністю покривають потреби в технічній підтримці та консультуванні адміністратора системи.
  • Пакет Індивідуальної технічної підтримки (ІТП) створений для клієнтів, у яких безперебійна робота Call-центру є критичною для бізнесу. Даний пакет надає компанії замовника індивідуальний підхід в обслуговуванні і налаштуванні системи. У цьому випадку фахівці Webitel виконують віддалене підключення для аналізу і виправлення будь-яких проблем телефонії, а також вносять зміни згідно з вимогами замовника.
 
 

Порівняння базової підтримки

 
 
 
On-Site
On-Demand
Вартість,% від вартості ліцензій

20%

Включено до вартості підписки
Час реакції на інцидент 1 пріоритету 4 години 4 години
Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету 8 годин 8 годин
Час надання сервісів 9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
Необмежена кількість звернень
Консультації по встановленню та налаштуванню
Консультації по функціональним можливостям
Консультації по налаштуванню
Консультації по конфігурації і розробці на платформі BPMonline
Виявлення дефектів в ПЗ і передача їх для усунення
Надання нових версій і критичних патчів
Доступ до персонального кабінету - Webitel Support Portal
Доступ до бази знань Webitel - docs.webitel.com
Доступ до бази знань Terrasoft Community
Offline підтримка
Online підтримка
Управление приоритетами
 
 
 
* Від вартості ліцензій на рік відповідно до прайс-листу Webitel на дату підписання договору
 

Порівняння базової підтримки

 
 
*  * Від вартості ліцензій на рік відповідно до прайс-листу Webitel на дату підписання договору
 

Додаткові умови:

  • Придбання пакета підтримки є обов'язковим.
  • Розширений пакет підтримки надається компаніям, що використовують п'ять і більше ліцензій.
  • Всі консультації надаються одній, або двом відповідальним лицям, що заповнили контактну форму зі сторони клієнта
  • Оновлення версій означає безкоштовне надання ліцензій на оновлення версії продуктів і не включає в себе додаткові роботи (крім консультаційних послуг), які можуть бути з цим пов'язані.
  • Для вирішення питань, які передбачаються базовими пакетами послуг, компанія Webitel рекомендує скористатися індивідуальною післяпроектного підтримкою.
  • Консультації з усіх питань, не передбачених технічною підтримкою (в т.ч. по налаштуванню комп'ютерних мереж, операційних систем і т.п.) не включені в пакети підтримки, крім випадків, обумовлених у договорі підтримки. Для узгодження індивідуальних умов підтримки рекомендуємо скористатися індивідуальною післяпроектного підтримкою.
  • Пакети технічної підтримки можливо придбати на термін не менше одного року на всі продукти, якими володіє клієнт. Придбання підтримки на чаcтину продуктів не допускається.
  • У момент отримання технічної підтримки клієнт повинен володіти однією з офіційних версій продуктів лінійки Webitel і Terrasoft.
  • У разі придбання додаткових ліцензій з технічною підтримкою, термін дії технічної підтримки збільшується пропорційно кількості ліцензій.
 

Наші клієнти