Webitel ділиться знаннями

Для компаній, які прийняли рішення про самостійне
впровадження, а також для технічних фахівців компаній, котрі використовують продукти лінійки Webitel, ми пропонуємо пройти навчання. Фахівці, які пройшли підготовку на наших курсах зможуть самостійно впровадити, підтримувати і розвивати систему.

Доступні курси

  • Фахівець, який пройшов сертифікацію по курсу «Установка та адміністрування програмних продуктів Terrasoft Webitel CallManager/Call Center», зможе з легкістю встановити та запустити корпоративну IP-телефонію або Call-центр на платформі Webitel у своїй компанії. 
    Під час навчання розглядаються питання установки систем Webitel під операційною системою Microsoft Windows, первинне налаштування телефонії та механізми резервного копіювання. 
    Детальна програма курсу:Архітектура системи.  Підтримувані ОС, СУБД.  Установка системи (теорія та практика).  Аналіз та вирішення проблем, які можуть виникнути при установці. Основні питання з ліцензування ПЗ. Підключення користувачів і пристроїв. Створення внутрішніх номерів; Підключення до провайдерів зв’язку.Налаштування маршрутизації вхідних та вихідних дзвінків.  Завантаження звукових файлів.  Робота з голосовою поштою та конференціями. Розширені можливості налаштування маршрутизації викликів з використанням регулярних виразів та скриптів.  Особливості модуля Webitel Call Center - створення операторів, вхідних та вихідних кампаній (телемаркетинг).  Резервне копіювання. Приклади автоматичного резервування. Вимоги до слухачів: Впевнене володіння ПК; Знання основ адміністрування ПК; Принципи роботи СУБД, баз даних; Теоретичне знання принципів роботи локальних мереж; Володіння основними принципами роботи VoIP-телефонії.Тривалість курсу 2 дні.   Курс проводиться віддалено.

    Вартість: €300 Записатися на курс
  • Фахівець, який пройшов навчання по курсу «Розширений курс по адмініструванню продуктів Terrasoft Webitel CallManager/Call Center», отримає необхідні навички для самостійного налаштування протоколу SIР та написання складних алгоритмів маршрутизації викликів в програмних продуктах Webitel.  Детальна програма курсу:  Історія розвитку IP-телефонії;  Архітектура Webitel CallManager: транспортний рівень; площина управління обслуговування викликів та сигналізації; рівень послуг та додатків. Основи протоколу SIP 2.0: Історія розвитку;Адресація та архітектура; Повідомлення. Запити та коди відповідей.  Тестування та налагодження мережі. Аналіз мережевих протоколів за допомогою Wireshark; Структура бази даних Webitel;Розширені можливості маршрутизації Webitel з використанням регулярних виразів; Написання Lua-скриптів.  Вимоги до слухачів: Знання основ адміністрування ПК; Принципи роботи СУБД, баз даних; Теоретичні знання принципів роботи локальних мереж. Тривалість курсу: 3 дні Курс проводиться віддалено.

    Вартість: €500 Записатися на курс

Наші клієнти

����� ������������