Курс безкоштовних навчальних вебінарів “Установка та адміністрування продуктів Webitel”

Опубліковано: 02 Грудень, 2013

Компанія Webitel оголошує про старт серії безкоштовних навчальних вебінарів “Установка та адміністрування продуктів Webitel”. Курс складається з трьох занять та призначений для технічних фахівців і адміністраторів, які планують впровадити або вже використовують програмні продукти лінійки Webitel. 

Вебінари відбудуться 21, 23 та 28 січня 2014 року за московським (10:00 за київським) часом. 
Фахівці, що пройшли навчання по курсу “Установка та адміністрування продуктів Webitel”, з легкістю зможуть встановити та запустити Webitel в своїй компанії чи на підприємствах замовників. 

Під час вебінарів будуть розглянуті питання установки, первинне налаштування телефонії та механізми резервного копіювання систем Webitel під операційною системою Microsoft Windows. 

Віддалений курс навчання включає в себе 3 вебінари, тривалістю 1,5  - 2 год. кожен.

Після закінчення навчання учасникам буде надано екзаменаційне завдання, успішне виконання якого дозволить отримати сертифікат “Фахівець з установки та адміністрування продуктів  Webitel”. 

Вебінар 1: Архітектура, установка та ліцензування Webitel

• Архітектура системи. Підтримувані ОС, СУБД;  
• Установка системи. (Теорія та демонстрація);
• Аналіз та вирішення проблем, які можуть виникнути під час установки;
• Основні питання по ліцензуванню ПО;
• Налаштування SIP-профайлів.

Вебінар 2: Налаштування телефонії та маршрутизації викликів в продуктах Webitel

• Підключення користувачів та пристроів. Створення внутрішніх номерів;
• Підключення до провайдерів зв’язку;
• Налаштування маршрутизації вхідних та вихідних викликів;
• Завантаження звукових файлів. Створення простого IVR-меню;  
• Завантаження звукових файлів. Створення простого IVR-меню; 
• Робота з голосовою поштою та конференціями. 

Вебінар 3: Розширені можливості налаштування Webitel Call Center

• Розширені можливості маршрутизації з використанням регулярних виразів та скриптів; 
•&nbspРозуміння основних принципів роботи VOIP-телефонії
• Приклад скрипта FAX на E - mail; 
• Особливості модуля  Webitel Call Center - створення операторів, кампанії та телемаркетинга;  
• Резервне копіювання. Приклади автоматичного резервування.

Вимоги до слухачів:

• Упевнений користувач ПК;
• Вітаються основи адміністрування ПК;  
•  
• Розуміння принципів роботи СУБД, баз даних;
• Розуміння принципів роботи локальних мереж;

Для того, щоб записатися на курс необхідно подати заявку. 
До зустрічі в прямому веб-ефірі!

Наші клієнти