Інженер технічної підтримки (Service Desk)

У зв'язку зі стартом нових проектів компанія "Webitel" відкриває конкурс на вакансію Інженер технічної підтримки (Service Desk) Робота в компанії "Webitel" - це: робота в компанії, яка впроваджує Call-центри і CRM-системи в Україні та країнах СНД; робота в компанії, де застосовуються сучасні методи розробки; робота в команді, чиї зусилля спрямовані на постійний пошук і втілення в життя інновацій; орієнтація на рішення складних задач і практичну реалізацію ідей; підтримка ініціатив талановитих співробітників. Вам належить: працювати в системі Terrasoft Service Desk згідно ITIL; відпрацьовувати вхідні запити клієнтів (телефон, Email, Skype); проводити віддалені установки і налаштування Terrasoft і Webitel; проводити технічну консультацію користувачів нашого ПЗ;проводити віддалену діагностику можливих проблем;супроводжувати і наповнювати Базу Знань і сторінку WiKi.Ми чекаємо від Вас: розуміння моделі OSI; практичний досвід роботи з Windows Server, Microsoft AD і MS SQL; вітається досвід роботи з Linux або FreeBSD серверами; знання протоколів і технологій: TCP/IP, VoIP(SIP), RDP, SSH, VPN (pptp, openVPN); відповідальність, орієнтація на результат, скурпульозність і системне мислення; вільне володіння російською/українською мовою і грамотне письмо; комунікабельність;бажано знання бібліотеки ITIL;вміння працювати в команді. Ми готові запропонувати Вам: хорошу компенсацію; спеціальні програми навчання (тренінги та семінари в області кращих практик розробки ПЗ, управління проектами, майстер-класи по управлінню бізнес-процесами); роботу в стабільній компанії з демократичним стилем менеджменту; колектив ерудованих, сильних людей, професіоналів у своїй справі. Компанія "Webitel" пропонує цікаву, перспективну, стабільну роботу, як досвідченим професіоналам, так і початківцям.

Тип зайнятості: Повна зайнятість, повний день


Наші клієнти