Компанія “Авіатревел” впровадила корпоративну телефонію на базі Webitel CallManager

Опубліковано: 17 Грудень, 2013

Компанія Webitel оголошує про завершення проекту по впровадженню корпоративної телефонії в компанії "Авіатревел".

Основним принципом діяльності компанії "Авіатревел" є індивідуальний підхід до кожного клієнта. Саме тому керівництвом компанії було прийнято рішення про впровадження CRM-системи з вбудованою телефонією для ідентифікації клієнта і індивідуалізації обслуговування. 

Після проведення моніторингу ринку CRM-систем і програмних Call-центрів компанія "Авіатревел" зупинила свій вибір на програмному продукті Webitel CallManager. У рамках впровадження була створена єдина клієнтська база з можливістю здійснення вихідних та прийому вхідних дзвінків безпосередньо з CRM-системи, а також збереженням повної історії взаємодії з компанією, у тому числі історії дзвінків і переговорів.

"Дуже зручним є те, що при дзвінку клієнта піднімається картка дзвінка, і співробітник вже на цьому етапі розуміє,  з ким буде спілкуватись. Система фіксує інформацію про те, з ким з менеджерів працює клієнт і автоматично переводить дзвінок на потрібного працівника. У Webitel CallManager фіксуються абсолютно всі дзвінки, що поступають в компанію, і кожен клієнт отримує зворотний зв'язок по своєму запиту. В майбутньому ми плануємо розширення робочих місць, підключення філії в Києві, а також підключення альтернативних каналів комунікації" -  прокоментувала Анастасія Рижкова, Директор "Авіатревел".

 

Компанія "Авіатревел" -  один з лідерів ринку туризму і авіаперевезень Донецька. Основною діяльністю компанії є продаж авіаквитків і турів, як приватним особам, так і корпоративним замовникам.

Наші клієнти

����� ������������