Єдиний центр прийому звернень

За допомогою Webitel Call Center страхова компанія зможе побудувати єдиний центр прийому та реєстрації страхових подій, проінструктувати своїх клієнтів про порядок дій у разі настання страхового випадку, а також проінформувати про продукти та послуги компанії.

Гарантія доступності

Контакт-центр страхової компанії - головний помічник клієнта. Іноді буває так, що від одного дзвінка залежить життя та здоров’я людини. Комунікаційна платформа Webitel допоможе побудувати відмовостійку інфраструктуру і надати клієнтові необхідну підтримку у будь-який час.

Індивідуалізація обслуговування

У CRM-системі Webitel Call Center зберігається вся інформація про клієнтів страхової компанії і продуктах, які вони використовують. При надходженні вхідного дзвінка оператор контакт-центра побачить ім’я клієнта, діючі договори і зможе оперативно обробити звернення.

Активні продажі страхових послуг

Модуль управління телемаркетингом зробить роботу менеджерів з продажу максимально комфортною та ефективною. Більше не потрібно вручну набирати номер абонента - сформуйте цільову аудиторію, підключіть її до вихідної телемаркетингової кампанії і Webitel Call Center почне обдзвін абонентів. Webitel допоможе не лише в активних продажах, але і при пролонгації договорів та продажу додаткових продуктів і послуг.

Робота з рекламаціями.

Своєчасна реакція на рекламації багато в чому визначає лояльність клієнта до страхової компанії. Webitel Call Center може включати модуль Service Desk для реєстрації всіх інцидентів та їх подальшого відпрацювання, а також web-портал для on-line взаємодії з клієнтами.

Аналітика

Модуль моніторингу та аналітики допоможе аналізувати роботу контакт-центру в онлайн-режимі, а вбудовані звіти продемонструють основні дані по дзвінках, типах звернень та інших параметрах. Інструментарій побудови підсумків дозволить аналізувати KPІ працівників контакт-центру. 

Наші клієнти

����� ������������