Webitel Call Center для страхових компаній
Надійність у всьому



Упевненість в завтрашньому дні є основним чинником при бажанні застрахувати своє життя, майно або бізнес. Страхова компанія забезпечує захист клієнта, а Webitel Call Center допоможе побудувати високий рівень обслуговування і надійний зв’язок з клієнтом.
Замовити презентацію Замовити презентацію Замовити презентаціюГарантія доступності


Контакт-центр страхової компанії - головний помічник клієнта. Іноді буває так, що від одного дзвінка залежить життя та здоров’я людини. Комунікаційна платформа Webitel допоможе побудувати відмовостійку інфраструктуру і надати клієнтові необхідну підтримку у будь-який час.
Заказать презентацию Демо ДемоАналітика


Модуль моніторингу та аналітики допоможе аналізувати роботу контакт-центру в онлайн-режимі, а вбудовані звіти продемонструють основні дані по дзвінках, типах звернень та інших параметрах. Інструментарій побудови підсумків дозволить аналізувати KPІ працівників контакт-центру. Замовити тест-драйв
Єдиний центр прийому звернень

За допомогою Webitel Call Center страхова компанія зможе побудувати єдиний центр прийому та реєстрації страхових подій, проінструктувати своїх клієнтів про порядок дій у разі настання страхового випадку, а також проінформувати про продукти та послуги компанії.
Гарантія доступності
Контакт-центр страхової компанії - головний помічник клієнта. Іноді буває так, що від одного дзвінка залежить життя та здоров’я людини. Комунікаційна платформа Webitel допоможе побудувати відмовостійку інфраструктуру і надати клієнтові необхідну підтримку у будь-який час.

Індивідуалізація обслуговування
У CRM-системі Webitel Call Center зберігається вся інформація про клієнтів страхової компанії і продуктах, які вони використовують. При надходженні вхідного дзвінка оператор контакт-центра побачить ім’я клієнта, діючі договори і зможе оперативно обробити звернення.

Активні продажі страхових послуг

Модуль управління телемаркетингом зробить роботу менеджерів з продажу максимально комфортною та ефективною. Більше не потрібно вручну набирати номер абонента - сформуйте цільову аудиторію, підключіть її до вихідної телемаркетингової кампанії і Webitel Call Center почне обдзвін абонентів. Webitel допоможе не лише в активних продажах, але і при пролонгації договорів та продажу додаткових продуктів і послуг.
Робота з рекламаціями.
Своєчасна реакція на рекламації багато в чому визначає лояльність клієнта до страхової компанії. Webitel Call Center може включати модуль Service Desk для реєстрації всіх інцидентів та їх подальшого відпрацювання, а також web-портал для on-line взаємодії з клієнтами.

Аналітика
Модуль моніторингу та аналітики допоможе аналізувати роботу контакт-центру в онлайн-режимі, а вбудовані звіти продемонструють основні дані по дзвінках, типах звернень та інших параметрах. Інструментарій побудови підсумків дозволить аналізувати KPІ працівників контакт-центру.

Замовити презентацію Webitel Call Center
Ми будемо раді провести презентацію у Вашому офісі або через інтернет в зручний для Вас час!
Заказать презентацию