Ефективна гаряча лінія

Webitel Call Center допоможе організувати ефективний контакт-центр, обробити всі звернення, записати на прийом і надати повну і коректну інформацію пацієнтові про послуги клініки. Система проаналізує історію взаємовідносин і підбере додаткові послуги, які можна запропонувати пацієнту. 

Нічого не забувайте - продавайте

Webitel Call Center допоможе зберегти дані про планові або рекомендовані обстеження, а модуль телемаркетингу автоматично поставить операторові кол-центру завдання зателефонувати пацієнту та записати його на прийом.

Автоматичне інформування пацієнтів

E-mail та SMS інформування пацієнтів про готовність результатів аналізів і нагадування про прийом, підвищить ефективність контакт-центру медичної клініки. Ви зможете оперативно проінформувати велику цільову аудиторію про акції, спеціальні пропозиції, дні відкритих дверей та інші важливі події.

Оцінка рівня задоволеності

Webitel Call Center стане незамінним інструментом під час оцінювання задоволеності пацієнтів. У системі передбачений модуль анкетування. Проводячи опитування оператор зможе  поставити додаткові запитання про поточні потреби пацієнта в послугах клініки, записати його на прийом, а також вказати, які послуги можуть знадобитися у майбутньому. 

Стирайте кордони спілкування

Важливим елементом формування лояльності до медичної клініки є доступність лікаря для пацієнта. Побудова корпоративної IP-телефонії клініки або інтеграція  Webitel Call Center з встановленою АТС надасть можливість операторам кол-центру перемикати дзвінки пацієнтів на тих лікарів, що їх лікують.

Єдиний інформаційний простір

Створіть єдину базу  усіх пацієнтів, лікарів,  представників страхових компаній та інших контрагентів, які взаємодіють з Вашою клінікою. А інструменти фільтрації і сегментації допоможуть сформувати всі необхідні для роботи та аналізу зрізи даних.

Аналітика

Модуль звітності та аналітики покаже Вам вичерпну інформацію про дзвінки в клініку, кількість записів на прийом в розрізі операторів, виконання операторами KPI, задоволеності клієнтів, отриманим рекламаціям та іншим параметрам. 

Наші клієнти

����� ������������