CRM-основа комунікації

Створення єдиної бази, постійних та потенційних клієнтів Вашого інтернет-магазину, дозволить врахувати всі індивідуальні потреби та особливості Ваших клієнтів. При вхідному дзвінку  Webitel Call Center покаже ім’я клієнта та історію його замовлень.

І вдень і вночі

Webitel Call Center допоможе залишатись на зв’язку незалежно від часу доби та днів тижня. Webitel автоматично запустить IVR-меню з реєстрацією звернень на голосову пошту в неробочий час. Навіть, якщо голосове повідомлення не було залишено, система зафіксує дзвінок й оператор зможе зв’язатися з клієнтом.

Можливості інтеграції

Отримайте більше вигод від використання  Webitel Call Center, завдяки інтеграції  з обліковими, складськими системами та інтернет-магазином. Відкрита платформа  та широкі можливості інтеграції дозволять створити єдиний інформаційний простір.

SMS-інформування

Проінформуйте клієнтів про нові акції, номер і стан замовлення, можливостях отримання товару та іншу важливу інформацію за допомогою sms-модуля  Webitel Call Center.

Більше каналів - більше продажів

Webitel Call Center допоможе  використати всі основні канали комунікації з клієнтом в єдиному інтерфейсі. ICQ, Skype, форма зворотнього зв’язку та дзвінок з сайту - забезпечать виняткову зручність спілкування для клієнта. 

Аналітика

Інструментарій звітності та аналітики  Webitel Call Center, дозволить проаналізувати кількісні показники по викликам, визначити конверсію звернень у виконані замовлення.

Наші клієнти

����� ������������