Банк “Хрещатик” підвищує якість обслуговування клієнтів за допомогою Webitel Call Center

Опубліковано: 09 Грудень, 2013

Компанія Webitel оголошує про завершення проекту по впровадженню Call-центру в Банку “Хрещатик”.

Головною метою проекту стало створення єдиного контакт-центру для поліпшення якості обслуговування клієнтів банку і збільшення кількості сервісів, що надаються клієнтам. Проект був спрямований як на процеси роботи з фізичними особами, так і на корпоративний бізнес.

В рамках впровадження була проведена інтеграція з картковою системою, автоматичною системою банку, модернізовані процеси самообслуговування за допомогою IVR. Відтепер клієнти Банку “Хрещатик” зможуть за допомогою IVR дізнатися курс валют, поточний баланс платіжної картки, заблокувати карту, а також підключити послугу GSM - banking. .

В результаті впровадження Call-центру  Webitel контакт-центр Банку “Хрещатик” отримав єдину мультиканальну систему для обслуговування всіх запитів клієнтів, з можливістю надання консультації по продуктах і послугах банку, фіксації та обробки  всіх інцидентів, а також систему моніторингу і аналітики для подальшої модернізації процесів обслуговування.

“Правильно побудована стратегія клієнтоорієнтованості має бути комплексною і задіяти якомога більше різноманітних комунікативних інструментів. Саме такий підхід зможе забезпечити належну якість обслуговування, що вкрай важливо для успішної діяльності на таких висококонкурентних ринках, як банківський сектор. При цьому лідерська перевага тут -  своєчасне інформування клієнтів по будь-якому запиту цілодобово і професійно. Тому надання вичерпної і достовірної професійної консультації і підтримка клієнтів у разі виникнення складних ситуацій і стали основними чинниками при ухваленні рішення про трансформацію існуючої у банку служби клієнтської підтримки в повнофункціональний контакт-центр. З усіх систем, які пропонували постачальники, ми зупинили вибір саме на програмному продукті Webitel Call Center, оскільки на нашу думку в ньому оптимально об’єднані функціональність, зручність використання та вартість” - зазначає Тетяна Любімова, Директор контакт-центру Банка “Хрещатик”.

 

ПАО Комерційний Банк “Хрещатик” - банк з 20-річною історією і найвищим рейтингом надійності UA.1, який представлений і діє в усіх регіонах України як універсальна кредитна системна організація. Банк є лідером ринку банківських металів, а також входить до числа найбезпечніших банків України.

Наші клієнти

����� ������������