250 днів - політ нормальний: Корпорація “АТБ” та Webitel підводять підсумки співпраці

Опубліковано: 16 Квітень, 2014
В результаті успішної реалізації проекту, call-центру компанії “АТБ” з першого дня вдалося звести до нуля кількість пропущених викликів, підвищити швидкість та якість обслуговування всіх звернень. Прозорість дій кожного користувача в системі дозволяє керівникові стежити за якістю обслуговування та своєчасно вносити всі необхідні корективи в роботу кол-центру.
Підводячи підсумки за перші 8 місяців використання системи користувачі зазначають, що Webitel Call Center - це високоефективний інструмент для взаємодії з кожним клієнтом.
В рамках проекту були досягнуті всі ключові показники ефективності. Запрошуємо Вас детально ознайомитися з історією успіху проекту по впровадженню call-центру Webitel для Корпорації “АТБ”. .
Корпорація “АТБ” спеціалізується на роздрібній торгівлі та є №1 в Україні по кількості торгових об’єктів серед продовольчих мереж.